MİSYON

  • Koşulsuz misafir memnuniyetini sağlarken, yenilikçi ve girişimci yaklaşımımız ile bulunduğumuz bölgede turizm sektörünün ve ekonominin gelişmesine katkı sağlamaktır.
  • Kanuni, bilimsel, vicdani etik ve ilkelerden ödün vermeden açık, dürüst, güvenilir bir konaklama hizmeti sunmak.
  • Sürekli eğitim, ölçme, iyileştirme, yöntemleri kullanarak devamlı gelişmeyi, yenilemeyi sağlayan bir yönetim ve işletim sistemi örneği vermek.

VİZYON

  • Kaliteli hizmet için sürekli iyileştirme ve geliştirme yönünde çözümler üretmek ve bölge çapında alanında bir marka ve lider olmak.
  • Kişi ve kurum olarak Ulusal ve Uluslararası kanunlara uygun, Bilimsel ve Vicdani Etik ve İlkelerden asla ödün vermeden, konuklarımıza ve çalışanlarımıza saygılı, açık, dürüst ve en yüksek kalitede konaklama imkanı sunmak.

KALİTE POLİTİKAMIZ

  • Koşulsuz misafir ve uygun çalışan memnuniyeti ile ISO standartları esas alınarak oluşturulan Uluslararası akredite edilmiş Kalite Yönetim Sistemimiz ile "Konukların ve Çalışanların Memnuniyeti" ne odaklı hizmet anlayışını oluşturmak,
  • Sürekli ölçme ve iyileştirme mekanizmaları kullanarak örnek bir yönetim ve işletim sistemi kurmak,
  • Kendimizi sürekli eğitmek ve geliştirmek.

DEĞERLERİMİZ

  • Türk misafirperverliğini yaşatmak.
  • Hizmette mükemmelliği sunmak.
  • Çalışanlarımıza ekip ruhunu aşılamak.
  • Güler yüzlü, samimi ve şeffaf bir çalışma ortamı ve hizmet sunmak.
  • Kaliteli hizmet için sürekli iyileştirme ve geliştirme faaliyetlerinde bulunmak.
  • Sürekli iyileştirme ve geliştirme için eğitime ağırlık vermek.
  • Misafirlerimizin önceliklerini kendi önceliklerimiz olarak benimsemek.
  • Ürün ve hizmet niteliklerini, misafir beklentileri doğrultusunda geliştirmek.
  • Uluslar arası kabul görmüş hijyen ve sanitasyon standartlarında üretim ve sunum yapmaya özen göstermek.
  • Hizmet sektöründeki ve teknolojideki gelişmeleri ve yenilikleri takip etmek.
  • Güvenilirlik ve bağlılık sağlamak.
  • Bulunduğumuz bölgede yenilikçi ve öncü olmak.

ÇEVRE POLİTİKAMIZ

Garden Of Sun, yaşanılabilir ve gelişime açık bir gelecek için, her türlü faaliyetlerinde, çevre koruma politikasını etkin bir unsur olarak görmüş ve çalışmalarının tamamında olası zararları en alt seviyeye indirmek için, Çevre Yönetim Sistemini ayrı bir önem vermiştir.Bu amaçla doğal çevremizi korumak ve geliştirmek için elinden geleni yapmayı kendine görev edinmiştir.

Bu açılım ile birlikte,

  • Çevre ile ilgili tüm yasa ve kanunlarına göre hareket eder.
  • Gerçekleştirilecek faaliyetlerde çevre unsurunu her zaman göz önünde bulundurur.
  • Önemli unsur olan elektrik, su ve yakıt gibi enerji kaynaklarını tasarruflu kullanma tedbirleri alır.
  • Yapılacak olan işlemlerde çevreye gelebilecek zararları önceden planlayarak en aza indirecek faaliyetleri tespit eder.
  • Çevre politikasının önemini her yeni katılan bireyine aşılayarak, fertlerin eğitimine katkı sağlar.
  • Bu amaç ile bir araya gelen diğer kuruluşlarla iş birliği yaparak, planlanan çalışmaların gelişimine katkı sağlar.
  • Üretim faaliyetleri sonucunda ortaya çıkan katı ve sıvı atıkların yasa ve yönetmeliklere uygun bir şekilde doğaya kazandırılması sağlanır.
  • Temizlik ve dezenfekte amaçlı kullanılan tüm kimyasalların uygun bir şekilde bertaraf edilmesi sağlanır.

ŞİKÂYET YÖNETİM POLİTİKAMIZ

"Her eleştiri bizim için bir armağandır."

GARDEN Of Sun Hotel, benimsediği misyonu doğrultusunda yenilikçi ve girişimci yaklaşımı ile koşulsuz misafir memnuniyetini en üst seviyeye taşımayı hedeflemektedir.

Garden Of Sun Hotel, misafirlerinin memnuniyeti için işine her gün misafirlerinin gözüyle bakmaktadır. Yenilikçi, yaratıcı ve çözüm odaklı yaklaşımı ile sürekli ölçme ve iyileştirme mekanizmalarını kullanmaktadır.

ISO standartlarını esas alarak, oluşturduğu kalite Yönetim Sistemi ile misafirlerinin ve çalışanlarının memnuniyetine odaklı hizmet anlayışını benimseyen bir yönetim ve işletim sistemi kullanmaktadır.

Bu doğrultuda siz misafirlerimizin şikâyet, memnuniyet ve önerilerini;

  • dinlemek,
  • misafirlerimizin gözü ile bakabilmek,
  • araştırmak,
  • hızlı ve etkin çözüm üretmek,
  • iyileştirmek,
  • verimliliğini ölçmek,
  • misafire geri bildirimde bulunmak,
  • misafir şikayetini memnuniyete dönüştürmek,
şikayet yönetim politikamızın uygulama aşamalarıdır.


Misafirlerimizin her türlü eleştirisi biz Garden Of Sun Hotel için birer armağandır. Çünkü sizler bizim için özelsiniz.